Publicat de: mrkiry | 27/11/2015

Cine?ce cauti?De ce imi oferi?

 

Am auzit ca iti curg prin vene.Am auzit ca iti faci veacul numai prin inima mea…Vino aici  si asculta-ma!

CINE esti tu sa alergi prin gandurile mele in fiecare secunda?CE CAUTI in toate zambetele mele?DE CE IMI OFERI tu atata energie?

Am inteles ca sunt sprijinul tau.Se vorbeste ca traiesti prin mine…Vino aici si asculta-ma!

CINE esti tu sa imi dai atata putere?CE CAUTI in fiecare atom din mine?DE CE IMI OFERI tu atatea bucurii?

Barfesti pe la toate colturile ca eu te inteleg cel mai bine, ca speranta ta sta in mine, dar asculta-ma….

ESTI fiinta fara de care nu m-as intelege pe mine, omul fara de care nu as spera, faptura fara de care basmul s-ar opri.

CAUTI in mine toate calitatile pe care nu stiam ca le am si mi le pui in valoare…si toate astea PENTRU CA intr-adevar, sunt omul tau, iar tu, suflet drag, esti regina mea!

P.S: nu ma trezi vreodata!

 

 


Lasă un comentariu

Categorii