Postat de: mrkiry | 25/07/2014

Suflet gol…

Mi-e dor! atat pot rosti din adancul sufletului parasit de bunastare.As fi vrut sa fiu acolo cand ar fi trebuit.As fi vrut ca umbra mea sa o protejeze cand totul era impotriva ei,cand prezenta mea fizica bantuia in alte locuri.Eram atata de ocupat sa imi satisfac constiinta avara…intr-adevar; m-am transformat intr-un om prost, fara visele de care acum ceva timp povesteam cu drag, fara sperantele pe care le aveam cu oamenii de langa mine.Mi-au fost furate! recunosc in toata prostia mea ca am fost aici, iar furtul se petrecea sub ochii mei cei orbi..Prezenta ei devenise ceva omenesc, de zi cu zi,nu avea cum sa fie altfel.Ma trezeam si dormeam cu zambetul ei.Unde am fost in toata perioada asta?de ce atentia mi-a fost furata de activitati financiare?unde erai parte sufleteasca?acum suferi si plangi,crezi ca totul ti se cuvine…halal suflet!ai ales sa iti consumi timpul cu prostii, cand perechea ta iti era suferinda,era aici,cu tine…unde esti suflet gol?unde ai fost cand te cauta dragostea?Degeaba te arati acum,degeaba te zbati si iti tremura toate incheieturile, ai comis-o! sa pleci de la mine…nu ai apreciat ceea ce ai avut!iar tu, jumatate ranita,intoarce-te…mi-am schimbat sufletul si simtirile,gandurile si crezurile…abia acum am devenit ceea ce tu ti-ai dorit mereu….

 


Lasă un răspuns

Categorii

