Postat de: mrkiry | 02/02/2013

Cine suntem?

Ador sa stau in primul rand la spectacolul vietii.Nu este un moft,pur si simplu locul mi se cuvine,veghez asupra LOR ,dar nu ma consider un Dionis.

Cand am incercat sa fiu prost,nu mi-a reusit,mi-am promis ca ii las de izbeliste si voi pleca! Ii voi lasa cu tampeniile lor care alta data ma faceau sa innebunesc de bunastare.

Nu vreau sa par curul destept al acestui grup si nici sa fac o redactare academica despre prietenie,.Este de ajuns sa imi aduc aminte de EI si atat!

Nu traim dubios si nici nu suntem clanul Soprano, suntem violenti cu mintea si criticam prostia,introvertirea si obscuritatea.Condamnam „fetitele si baieteii carora abia ca le-a dat flocii la psd sau la pl” si incercam sa ramanem indiferenti,desi recunosc,e al dracului de greu!

Nu suntem „the immortals”, dar nici ingeri pierduti,suntem oameni, visam, speram si crestem cu credinta de mai bine.Nu ne batem cu pumnul in piept ca „dorim pace in lume”, il uram pe Basescu si uram copiii de bani gata.Daca tot esti de bani gata,adu-ti aminte ca ma-ta si tac-tu ti-au pus pe tava tot,tu esti doar un muc, un paduche scolar probabil, care nu stie ca „ma-ta are cratima”.

Aveam momente cand ma gandeam ca atunci cand voi fi mare, adevaratii prieteni vor disparea.Intr-adevar, multi au venit si mult mai multi au plecat,dar cei care sunt,EI,au ramas aici si au aceleasi principii.Gandim diferit,dar dorim aceeasi soarta.Unii s-au debarasat de atmosfera asta,dar la un simplu apel, sunt toti prezenti.Am credinta asta!

In lipsa lor,mereu i-am tratat cu menajamente,i-am lasat sa mearga in directia aleasa,dar i-am vegheat din urma….Multi nu inteleg,poate ca nici ei.Multi dau cu pumnul in masa, „sunt rau!”, fac,trec,merg..Dar se impiedica!

Astia sunt prietenii mei,prosti,dar ai mei!

Aveti grija unul de altul,una de alta…Prietenia inseamna putere! Fiti puternici!

P.S: Sunt sigur ca si tu ai prieteni,dar te temi sa recunosti!Calca-ti pe mandrie si fa-i cinste cu o bere ca ti-e prieten/-a.Voi veni si eu😀

 

 


Lasă un răspuns

Categorii

