Postat de: mrkiry | 05/12/2012

Vag…

…trist…E perfect trist timpul ce se scurge inainte-mi!Secundele nepretioase imi prelungesc durerea ce imi sacadeaza imaginea,gandurile,sufletul…Se scurg clipe halucinante,viitorul devine trecut prea repede… 

Dar stop! liniste…..  Aud ceva; imi aud respiratia din ce in ce mai apasata,obiectele din jur amutesc; sunt doar eu intr-o incapare perfect cubica,alba,cu o lumina mult prea puternica pentru ochii mei.Privesc in jur,nimic nu imi este cunoscut.Ma pierd in neant….Tind sa cred ca sunt ajuns in Lumea Celor Drepti,dar nu..inca sunt aici,durerea psihica imi amplifica treptat dar sigur durerea fizica; Derutat,incerc sa-mi stapanesc emotiile,dar locul este mult prea apasator.Ma pierd in temeri,rani provocate de neasteptari,de uimiri,de trairi….Vreau sa evadez,sa las in urma nenorocirea ce tocmai ma apasa,dar camera cubica,alba,cu lumia cea puternica nu imi ofera posibilitatea.Ma tine legat aici,nu ma pot misca,sunt blocat vizual si implicit fizic;se deruleaza in fata mea spectacolul vietii,amalgamul de amintiri ma fac sa sper…dar tot amintirile ma exileaza din visul ce parea ca se va implini.Ma pierd,nu ma pot consola,nu pot spera…am cazut,nimeni nu ma poate ridica: sunt un fel de Dionis; am crezut ca sunt TOTUL,cand de fapt doar am fost!Trecutul nu se regaseste in prezent,niciodata nu va mai fi la fel…

Camera cea alba dispare,se face dimineata, o noua zi…

A fost atat de real,urmeaza sa si traiesc cosmarul de aseara!


Lasă un răspuns

Categorii

