Postat de: mrkiry | 13/02/2012

Imi cer drepturile…vreau,fac,pot!!!

…se face intuneric…in mintea lor se petrece o valtoare de ganduri negative pentru ceea ce ar avea sa se intample…de ce sa ceara ce li se cuvine?

Stau cateodata si meditez la cei din jurul meu,oameni scoliti,oameni puternici,dar slabi…De ce nu au curaj…sa mearga mai departe,sa ceara,sa spere,sa conditioneze?De ce un om nu isi poate cere drepturile?Daca ar fi sa ma caracterizez,cu asta as incepe la trasaturile morale „sunt un om care isi cere drepturile,meritele si care a luptat mereu sa si le redobandeasca atunci cand s-a simtit nedreptatit”

Nu de putine ori am ramas cu impresia ca cei care nu au parte,nu vor sa aiba parte…norocul si soarta ti le faci cu mana ta,nu spera in ceea ce e al altuia,dar cand ceva e al tau,nu lasa pe nimeni sa te deposedeze,meritul e al tau!

De ceva timp,am fost nevoit sa recurg la insistente pentru a imi obtine propria demnitate…am tras de haturi ca sa opresc nedreptatea si daca eu nu faceam asta,nimeni nu avea sa ma ajute..de ce?pentru ca egoismul caracterizeaza multe personaje,ajuta-te tu mai intai si apoi cere ajutorul!

In situatiile in care nedreptatea iti taie calea,esti liber sa cauti dreptatea.Sunt atat de constient de cum merg relatiile interpersonale in ziua de azi,incat cateodata nici eu nu mai am putere sa sar la gatul celor nemilosi!

Intr-o lume in care totul merge pe „oameni sus pusi” este foarte greu sa convingi pe cineva sa isi ceara drepturile.Propria-mi experienta imi este martora de nedreptatile suferite;cazul cu examenul din postul De ce nu poti sustine un examen la ASE este relevant si nu arata doar incompetenta unor oameni ci arata faptul ca daca nu lupti,pierzi.Daca lupti,ai o sansa  sa castigi…Imi respect principiile si de aceea doresc sa imi cer dreptul:dreptul de a sustine examenul la mrk International..Dar ca de fiecare data,asist la atitudini de neconceput pentru mintea mea…Am trimis mail sefului catedrei cu situatia de la examen si mi-a promis ca va propune Senatului Studentesc sa se organizeze o sesiune exceptionala pentru cei care nu au ajuns la examen din motive obiective.Colegii,cei pe care ar fi trebuit sa ma bazez si carora le-am propus un meeting pentru a merge la domnul profesor si a solutiona problema,au disparut.Nimeni nu are curajul sa faca nimic,nimeni nu crede ca putem rezolva ceva,nimeni nu mi se alatura…

Sa inteleg ca ma lupt cu morile de vant?de ce nimeni nu are curajul sa iasa in fata?de ce nu nimeni nu are curajul sa isi ceara drepturile?Imi voi raspunde tot eu…..pentru ca lumea e satula de sistem,de facultati,de institutii…toti i-au dezamagit,toti i-au mintit,toti le-au luat drepturile…iar cand au avut curajul sa isi ceara drepturile,au suferit…pentru ca cei de sus au considerat ca daca cineva isi cere dreptul,inseamna ca il cenzureaza..si cum el/ea e mai sus decat noi,cum putem sa ne permitem sa facem asta?

Nu pot spune ca ii inteleg pe acesti colegi dar nici nu ii condamn…fiecare este liber sa faca ce vrea…

…eu stiu ce vreau,imi cer drepturile si voi suporta consecintele.Nu pot sta cu mainile in san si sa astept grosolaniile tututor.Daca eu nu fac nimic pentru mine,nimeni nu va face…si daca va face,atunci va fi prea tarziu…

Pana atunci,voi trai in lumea mea,imi voi cere drepturile si voi fi impotriva tuturor nenorocitilor profitori!

 

 


Lasă un răspuns

Categorii

