Publicat de: mrkiry | 10/02/2012

De ce nu poti sustine un examen la ASE

Dupa multe ezitari de a crea aceasta categorie,in speta „De ce sa nu mergi la Ase”,m-am hotarat sa le arat celor din exterior adevaratul Ase.Am atins o limita,de aceea pe acest blog voi expune fiecare traire nefericita din cadrul acestei institutii.Nu este un blog anti-ASE,singurele scopuri ale acestei initiative fiind speranta ca voi fi mai relaxat pana la sfarsitul anului studentesc si atunci cand voi ajunge la o anumite varsta,ma voi uita inapoi si imi voi da seama prin ce treceam in anii de studentie.

Subiectul de azi are un aer revoltator,dar cu adevarat revoltator este faptul ca acel profesor,actorul principal,este ca isi asuma o aura de binevoitor,dar in realitate,este doar un excelent profesor si atat!

Ce s-a intamplat…

Februarie,examen la marketing(nu specific ce marketing),cod portocaliu de viscol,zeci de studenti nu pot ajunge

Desfasurarea examenului…

Cei din Bucuresti sustin examenul,cei din provincie,nu.

Consecinta….

Domnul profesor reprogrameaza pe cei care nu au putut sa ajunga pentru a doua zi.

De ce sa nu mergi la ASE…

Se stia foarte bine de codul portocaliu,de viscole si drumurile blocate.Cum poti sa reprogramezi un examen pentru a doua zi,stiind ca este acelasi cod portocaliu si este posibil ca situatia drumurilor sa se fi inrautatit?Aaa,se pare ca cineva are chef de joaca…pretinde ca vine cu o solutie,dar in realitate pune sare pe rana..De ce sa reprogramezi pentru a doua zi,ca oricum nimeni nu e nebun sa vina zeci de kilometri pe jos?Vrei sa faci o fapta buna?Reprogrameaza examenul peste o saptamana,si puncteaza-l cu doar 80 de puncte.

Ce se intampla daca nu am ajuns la examen…

…se intampla ca restantele se dau la vara,inainte de licenta.Daca nu promovam atunci,nu intram in licenta si facem an suplimentar,asta implicand plata a 500 de ron taxa de inscriere+300ron taxa pe materie.Tragedia nu este suma,ci timpul…se va pierde un an din cauza unei „aparente binevointe”.

Unii vor spune ca daca esti bazat,nu ai cum sa nu promovezi…Ascultati la mine,ai cum sa nu promovezi foarte usor:subiectele sunt deschise,studiu de caz…cu alte cuvinte,la examen se presupune ca ai fi director de marketing si trebuie sa pui la punct strategiile de marketting pentru penetrarea unei anumite piete,ori noi suntem novice in asa ceva,abia ce incepem sa prindem experienta.Ca sa ajungi director,mai intai trebuie sa treci prin anumite etape.Nu ii poti cere unui student sa aiba competentele unui director.

In fine…sa presupunem ca sunt idiot si nu invat nimic(desi nu am nicio restanta).De ce avem parte de aceasta nedreptate?Daca sustineam examenul,aveam sansa dubla in a promova.Inteleg ca cei care sunt din Bucuresti,sunt privilegiati?Din moment ce nu primesc sansa de a sustine examenul,imi dau seama ca unii sunt mai egali ca mine.Contest aceasta atitudine si condamn un astfel de comportament!Este inadmisibil ca o institutie ce se vrea a fi la un rang inalt sa nu negocieze aceste probleme in mod eficient.

Am propus colegilor de suferinta un „meeting” pentru a se face dreptate.Sefa de grupa nu face nimic.Astept…poate se trezeste vreunu la viata si isi cere drepturile!

Mi-am cerut si o sa imi cer mereu drepturile!Atata timp cat imi cunosc drepturile,voi merge la nivelul cel mai inalt sa se faca dreptate!

Eu si zeci de colegi am fost nedreptatiti.E revoltator ca in astfel de situatii sa fii miserupist si sa mergi mai departe fara a cauta o rezolvare de a-i multumi pe toti…Si ca tot tacamul sa fie complet,citez secretara: „Nu am ce sa iti fac,faci an suplimentar” :))

Si pentru ca sunt la marketing….

ASE-ul nu recunoaste studentii!!!Degeaba ai legitimatie ASE,esti un simplu student mucos,fara de care facultate va merge bine oricum!!Orientarea catre student si rezolvarea „reclamatiilor” este un obiectiv necunoscut pentru ei!!!


Răspunsuri

  1. […] experienta imi este martora de nedreptatile suferite;cazul cu examenul din postul De ce nu poti sustine un examen la ASE este relevant si nu arata doar incompetenta unor oameni ci arata faptul ca daca nu […]


Lasă un comentariu

Categorii