Postat de: mrkiry | 09/02/2012

De ce sa nu mergi la ASE

Subiectul in cauza fusese de mult pe cale sa se nasca,inca de cand eram in anul 1 de facultate.

Greseala mea…am crezut ca doar mi se pare,am crezut ca am ajuns unde trebuia,unde mi-am dorit si unde voi avea de castigat.Am crezut ca am ajuns intr-o institutie cu cele mai inalte pretentii,cu cei mai buni profesori,incoruptibili si exigenti atunci cand situatia o cere.Am crezut ca aparentele inseala,ca imi dau prea devreme cu parerea.Vroiam sa cred ca e o minciuna ceea ce spun cei „scoliti”aici,insa realitatea mi-a dovedit ca nu ma insel

Am ajuns intr-un punct in care pur si simplu imi inspira mila atunci cand aud laude acestei institutii..Nu stiu cum este la zi,dar la I.D este jale.

Concret,exista probleme majore incepand de la management(desi sunt profesori de management consacrati acolo) si pana la cel mai obscur colt al acestei institutii…

Asteptarile sunt multe inainte sa intri,insa odata ce te prinzi cum merg lucrurile,iti dai seama ca ai ajuns intr-un loc nepotrivit(asta pentru cei care vor o diploma fara a cheltui averi).

In ansamblu,Ase-ul este una dintre cele mai prestigioase din tara,profesorii sunt foarte pregatiti(cel putin asa am vazut eu in declaratiile lor de studii),insa ceea ce lasa de dorit este esential:orientarea catre student,catre scopurile lor.

Birocratia este in floare,de aici imi dau seama ca traim in Romania.Seful birocratiei este reprezentat prin secretariat.Jena de a isi face datoria si a raspunde tuturor nelamuririlor studentilor capata forma unei conduite centrale.

Momentan atat;acest post este o introducere pentru ceea ce urmeaza….posturi despre ceea ce am trait in 3 ani de facultate,dar si ceea ce ma va paste pana voi sustine licenta.

ASE-ul nu recunoaste studentii!!!Degeaba ai legitimatie ASE,esti un simplu student mucos,fara de care facultate va merge bine oricum!!Orientarea catre student si rezolvarea “reclamatiilor” este un obiectiv necunoscut pentru ei!!!


Lasă un răspuns

Categorii

