Publicat de: mrkiry | 29/12/2011

Bilant 2011

…si parca au trecut doar cateva clipe din viata mea…1 an s-a transformat incet incet intr-o clipe scurte si intense.Habar nu am cand a trecut,asta poate pentru ca nu am fost marcat anul acesta deloc de nimeni si nimic,aici bineinteles excluzand resemnare,zid de ganduri si sinuciderea unui inger

Nu am masurat timpul niciodata in bani si nici nu o voi face;nu sunt indiferent,insa linistea interioara si clipele intense sunt mult mai valoroase.

Privesc in oglinda si spun:Rusine!sa iti fie rusine!dar nu mie si nici lui Boc,ci marei mase de oameni care ne fac viata un calvar.

Pe plan sentimental,am avut norocul sa reusesc inca din prima luna a anului.A fost usor,dar greu.Profesional stau cam prost;fara job in domeniu,fara sperante momentan;Cruzimea Ase-ului nu m-a doborat,momentan.

Planul social a suferit  schimbari majore.Daca anul trecut eram inconjurat de prieteni,anul in curs e dezamagitor.I-am pierdut pe multi(sau poate ei m-au pierdut pe mine),multi au apucat alte cai,iar unii au ramas la fel de zambitori la fiecare intalnire,dar mult mai distanti.E normal si nu ma ingrijoreaza.

Momente triste au existat tot timpul undeva acolo,insa am invatat ca timpul nu iarta;mai important decat orice e sa traiesti in armonie,fara ganduri rele.Ca o paranteza,vizionam acum cateva zile filmul cu Adam Sandler „Click..zapand prin viata” si am realizat ca viata,asa cum este ea,cu bune si rele,trebuie traita si nu numai momentele frumoase pentru ca astfel,daca am pune cap la cap doar clipele frumoase,am realiza ca traim doar…cateva luni-recomand filmul pentru cei ce nu l-au vazut.

Revenind la bilant si la ceea ce am indurat anul acesta 😀 ,constat inevitabil ca anul acesta a fost un an bun(nu ca ar fi iesit recolta mare si nu avem unde sa o depozitam).Nu am avut parte de dezamgiri sau persoane daunatoare in jurul meu.

Nu mi s-a intamplat cine stie ce anul asta si ceea ce mi s-a intamplat e foarte putin semnificativ,de aceea ma opresc aici cu speranta la un an mai bun pentru toata lumea…

An nou fericit!


Răspunsuri

  1. Consolare,
    Ganeste-te ca sunt multi oameni in aceiasi situatie. Poate mai in varsta, poate mai tineri. In vremurile de astazi indiferent unde te-ai afla viata este din ce in ce mai grea. Soarta noastra este pecetluita la cum merg toate. Asta ne-am dorit prin suprapopulare prin felul de afi al omului, prin infamie si prostie asta o sa culegem punct.


Lasă un comentariu

Categorii