Postat de: mrkiry | 18/09/2011

O ieseala cu ai mei

Aseara,17 septembrie 2011,s-a conturat incet-incet o ieseala dupa ce nu mai fusesem in zona de ceva timp.Am avut alaturi prieteni,cunoscuti,dar cel mai important „un partener” de suferinta.

Se pare ca mi-a priit escapada…Asta imi tot spuneam in gand,insa dupa ce s-a terminat m-am trezit repede la propria realitate..

Dupa ieseala despre care ma chinui sa va relatez,am inteles ca:

-Face bine la feeling,nu si la stomac

-Necazurile vaslesc la prima bere,de la a doua,deja incep sa innoate,prin urmare nu se inneaca niciodata

-O iesire neplanuita,e intotdeauna mai reusita ca una planuita

-E minunat sa nu fie nevoie sa mergi tu cu masina personala

-E minunat sa ai prieteni vechi

-E greu sa te minti pe tine insuti gen „Viata e frumoasa”

-E minunat sa fii ca mine

-E minunat sa poti sa te prefaci ca e bine,desi greul abia incepe

-E minunat sa transmiti o stare de bine celor din jur

Acestea fiind spuse,am o nelamurire:Sunt nebun?

P.S: Zambetul celui care sufera,e mai dureros decat lacrimile celui care plange

 


Lasă un răspuns

Categorii

