Postat de: mrkiry | 15/09/2011

Resemnare….

Am pierdut din nou…Mi-am pierdut fericirea,linistea si speranta.Strig,dar nu ma aude nimeni.Liniste,aud ceva…E doar ecoul blestemelor mele catre cer.

Devenisem imun la durere,nimic nu ma mai putea impresiona.Dar nu eram constient de tragedia ce avea sa se abata asupra mea.M-a lasat fara puteria,inima mi-a intrat in moarte clinica,gandurile s-au blocat,iar sufletul e ciutuit de acele intepatoare ale amintirilor care ma invadeaza.

S-a rupt ceva.O parte din mine e pierduta.Ma paste depresia..Sunt un catel nenorocit de soarta caruia i s-a dat un os,dar i s-a luat imediat ce se bucura de el.Si e irecuperabil..ce sa fac,incotro sa ma indrept?

Imi lipseste deja…imi lipseste ceea ce mi-a rapit.Ma simt atat de vulnerabil,de nenorocit,de inutil,am nevoie de o pauza,simt cum ma prapadesc…

Stiu ce va urma…nopti nedormite,ganduri,regrete,indolenta,indiferenta,resemnare,indracire.

M-am privit in oglinda si mi-am zis ca merit ceea ce mi se intampla.Dar nu!Indiferent cat as vrea sa spun „e vina mea,nu a fost sa fie”,logica nu ma lasa.Nu pot sa spun decat „n-am vrut sa fie”.De acum,noptile sunt un blestem,un cosmar nesfarsit in care sunt captiv pe viata.

Imi plang de mila,fiindca asa imi vine,nimeni nu ma poate condamna.Am pierdur linistea interioara de carea aveam parte…

Traiam fericit;ma trezeam si dormeam zambind..ce este de facut?Pentru ce m-as mai trezi?ca sa pierd si putinul care mi-a mai ramas?sa imi pierd pana si visele?As prefera sa cad intr-un somn adanc si sa revin in trecut…acolo vreau sa mor.

Nu-mi mai doresc nimic,nu mai ascult pe nimeni,nu vreau sa ma mai auda nimeni.Vreau doar sa zac,sa plang,sa bocesc si sa termin invingator lupta cu viata:sa mor

N-am apucat sa traiesc cu adevarat,m-am chinuit mereu pentru ceea ce am,dar acum am pierdut ceea ce castigasem doar pentru ca sunt eu…

P.S: Am adormit deja,e somnul cel adanc….


Responses

  1. […] poate pentru ca nu am fost marcat anul acesta deloc de nimeni si nimic,aici bineinteles excluzand resemnare,zid de ganduri si sinuciderea unui […]


Lasă un răspuns

Categorii

