Postat de: mrkiry | 07/09/2011

Zid de ganduri….

Zambesc fals,traiesc fals…sunt un fals,un kitsch demodat dinainte sa renasca….Mi-am asimilat toate sperantele intr-o sfera de ghinion.Am vrut sa ma razbun pe mine insumi,dar astfel lasam  Universul sa se plictiseasca.Am incercat sa razbesc,dar am lovit in locul nepotrivit…Desprinderea de lucrurile sfinte apare acum ca un motiv in plus pentru nenorocitul din mine…

De fiecare data lovesc intr-un zid de ganduri,zid construit tot de mine,din propria netrebnicie.Incerc din rasputeri sa razbesc,sa trec peste bariera dintre mine si lume.Nu eman introvertire,ba din contra.Sociabilitate miroase in jurul meu,traiesc cu si pentru oameni.Insa exista ceva care ma impiedica sa trec catre alt nivel:sfera de ghinion laolalta cu speranta falsa pe care o mai am se lovesc de zidul de ganduri rele pe care l-am construit involuntar.Ma simt ca „Iona „(ca sa inteleaga majoritatea) in pestele cel mic(cine stie,cunoaste).De cate ori reusesc sa daram zidul care ma desparte de nivelul urmator al vietii,constat cu stupoare ca alt zid ma ademeneste catre ganduri rele.E ca si cum as darama un zid de caramida,dar prin asta favorizez contruirea altuia de boltari in spatele anteriorului.

Perseverent de fel,incerc din rasputeri sa daram zidul de ganduri din propria fiinta,pentru ca in fond,sunt demoralizat astfel incat s-a creat aceasta bariera care pare de necontrolat.Traiesc putin,dar nu ca ani,ci ca intensitate,traiesc rau,dar nu ca parte materiala,ci sufleteste…E posibil sa cad in depresie,sa ma cufund intr-o mare de rele,rele atrase chiar de mine.Sunt rele in jurul meu independente de mine,incontrolabile,care puse cap la cap,ridica zidul dinaintea mea,il ridica atat de mult incat pare ca ajunge la cer.

Ma invart intr-un labirint pe care nu suport sa il mai explorez.Ajuns la capatul puterilor in cautarea spre iesire,sunt aproape sa dau gresi si sa renunt fara a mai gasi calea de intoarcere…..

Scriu pentru mine,cu speranta ca intr-o zi cand o sa fiu bine voi rastalmaci ignorant starile de azi…Inca mai caut solutii!!

P.S: Am mai aruncat un gand rau acum 2 minute….


Responses

  1. Parca gandurile mele ar fi scrise aici…totusi ai un stil mai filosofic de a le da grai.Am citit Iona si inteleg ideea.
    Uneori cred ca lumea e a mea si am tot ce vreau,dar adevarata stare ma cuprinde si ma pierd in ganduri,carora nu le stiu isvorul,dar stiu ca imi dezvaluie adevarul.Eu zambesc des,dupa cum stii,dar uneori am si eu impresia ca e un suras doar de suprafata pt ca cei din jurul meu sa ma creada inca un copil nevinovat cu ochii mari si naiv.

  2. […] ca nu am fost marcat anul acesta deloc de nimeni si nimic,aici bineinteles excluzand resemnare,zid de ganduri si sinuciderea unui […]


Lasă un răspuns

Categorii

