Postat de: mrkiry | 07/03/2011

Lupta vietii mele…

Era dimineata.Parea o zi promitatoare…cand deodata,ma deranjeaza!Il ignor….incerc sa il ignor dar nu-mi da pace…Imi vad linistit de treaba,dar deodata nu mai rezist si si hotarasc sa ma lupt cu el..Proasta decizie,caci se tine tare!

Incerc sa il scot din scorbura,dar e incapatanat.Urmeaza o lupta crancena;el se tine tare de mine,iar eu incerc sa il tavalesc…Incerc sa il iau de gat si sa il intind astfel incat sa il calc pe cap!Insa Necuratu nu se lasa usor…imi da una in stomac de parca m-ar fi lovit cramponu lui Beckam…

Lupta este in plina desfasurare,insa nu stiu ce imi da putere,ma fortez si il dau afara pe nenorocit.Primul gand e sa il tavalesc,sa il intind pe jos,dar imi sta mintea in loc;nu are rost sa murdaresc pe jos cu el.Incerc sa il bag cu capu in toaleta,doar doar sa il innec;nimic…tot nu vrea…

Ma hotarasc sa ma lupt cu el corp la corp,ii dau o perversa si il las lat…atat de lat de pot sa il mai adun de pe jos decat cu spaclul…Dar necuratul,crezi ca se lasa?Nuuu…nu renuntaa…Ma ia din nou,dar nu el,ci frate-su geaman.Imi da si ala ditai lovitura in stomac si ma face sa urla ca un nebun.Atunci,plin de energie,ma eschivez incet si cand nu e atent,pac!ii dau cu toata puterea,aproape ca il intind pe gresie.Aproape ca imi iese cu el o manevra de wrestling,insa asta nu il afecteaza.Se ascunde din nou in scorbura.Atunci imi adun fortele si fara sa mai stau pe ganduri imi solicit la maxim puterile si il scot pe nenorocit de urechi din scorbura.Il plesnec repede si se loveste cu capu de toaleta.Nu mai are nicio sansa.L-am scos,e lesinat si in scorbura nu mai poate intra!L-am nenorocit!   Cu cine m-am luptat in tot acest timp?

P.S:Cine ghiceste are un os de la mine!!!


Lasă un răspuns

Categorii

