Postat de: mrkiry | 31/12/2010

Imi bag pl….

Ma pis pentru ca pot~ma pis pe tot ce inseamna revelion,pe tot ce inseamna seara de 31 decembrie 2010.As putea sa imi si bag,dar ma abtin..deocamdata..

Tu ce ai facut de revelion?Vaaaii..ai fost,te-ai distrat,te-ai simtit bine….

Eu?eu ce am facut?

Am stat in fata calculatorului,mi-am bagat pl  in revelion,mi-am plans de mila si am blestemat ziua cand m-am nascut…bag pl si in masina,si in toate femeile,si-n bani,faima,bag pl in tot..BAG PL IN VIATA…stiu…poate prea amar ma exprim…poate ma exprim la suparare…bag pl

Nimeni sa nu indrazneasca sa ma condamne…nimeni sa nu indrazneasca sa ma injure..aici eu sunt seful!!!Imi bag pl unde vreau si cand vreau pentru ca pot!

Sunt satul de 2010,satul de actorie pe realitate,de vise,sperante…Nu pot sa accept realitatea..Nu vreau sa par lindicu principesei eu,dar cand asist la banalitate si imi asupresc creierul cu intrebari existentiale,atunci pot sa afirm ca am un atuu…vad ce e in jur si imi dau seama ca exista o problema…

Cateodata am impresia ca m-am nascut sictirit de viata,sictirit de falsitate,de oameni in general..si nu pt ca ma consider mai mult decat X,ci doar pentru ca am curajul sa o spun.

Sunt satul de hi5,mess,facebook,gratare,iesiri,masini,femei,faima…imi bag pl in tot intr-o secunda si ma gandesc daca sa o iau de la capat..probabil ca nu merita…

Imi imaginez cum arunca Dzeu norocul catre oameni: „Tu!!esti bun=bravo stai jos,esti prost,tu!!esti dat dreacu=bravo ia de aici norocu cuvenit si norocu lu asta bun”…Nu stiu…probabil este o erezie ce zic…nu stiu…dar ma macina gandul asta….

Poate ca sunt un porc…dar sunt porc doar cu viataaa!

Cateodata am impresia ca alerg in gol..nu stiu pentru ce astept ziua de maine…viata nu e atat de roz pe cat credeam…si ceea ce e cel mai trist e faptul ca nu am creioanele colorate la mine…:(

Imi bag pl….


Responses

  1. revin-o ti! nu-i sfarsitul lumii..doar al anului…o sa fie bn ca si pt noi toti…si de revelion..pe mess…vei fi cu mn….:d


Lasă un răspuns

Categorii

