Postat de: mrkiry | 28/12/2010

Pentru 2011….

Dat fiind faptul ca mi-am facut bilantul activitatilor pe 2010,mi s-a aprins beculetzul de alarma:trebuie acum sa imi fac planuri pentru anul 2011.

Ei,bine…e incredibil,dar adevarat…nu am niciun plan!Imi place sa ma identific cu SPONTANUL…

Tanjesc spre aceleasi lucruri simple care m-ar face fericit…tanjesc spre iesirea din banal si cam atat..Nu ma rog pentru noroc,nu ma rog pentru nimic…Ce va fi,va fi! Si daca va fi sa cad….cu siguranta nu o sa raman acolo..eu pot sa ma prabusesc doar psihologic😀.

Si daca va fi sa ma tradeze din nou lumea din jur sau eu sa ii dezamagesc…imi va parea rau….

Nu stiu ce asteptati voi de la 2011…e frumos sa visezi..stiu pentru ca asta e ocupatia mea principala…dar daca pun stop ma uit in jur,apoi dau play….vad acelasi tablou dezolant…ceea ce nu imi da nici macar sansa sa sper!!!

Sa ne auzim cu bine!!!!


Responses

  1. vise,vise..toti ne pierdem in ele..important e sa ne dam seama ce e cu adevarat important pt noi,ce ne face bn,ce ne aduce zambetul pe buze:x

    si fa-te psiholog sa-i mai consiliezi si pe altii:P


Lasă un răspuns

Categorii

