Postat de: mrkiry | 25/12/2010

Atat pot!

Mai alaltaieri asteptam incordat Craciunul,ziua fermecata despre care tot vorbesc personajele astea false din jurul meu.Iata-ma „la locul crimei” ….nimic iesit din tipar…totul e la fel,nu simt nimic special…Singura diferenta senzoriala este ca telefonul suna incontinuu…si ce crezi?? „Craciun fericit! ” sau mesaje luate de pe net…Nimeni nu mai are imaginatie,rabdare sa trimita un sms personalizat?Toata lumea vaneaza azi mesaje de Craciun pe net,dar nimeni nu si-a pus problema ca pari doar un fake trimitand asemenea urari!

Intru deja in monotonie daca mai primesc cateva smsuri de genul asta..toate sunt la fel si inevitabil nu le mai citesc…Nu ca as fi un mofturos :)) ,dar scuza-ma…daca tot trimiti un sms de Craciun „ca asa e frumos”,macar chinuie-te 1 minute si spune-mi ceva din inima,ceva original…cele de pe net le stiu pe dinafara…

Visam la un Craciun asemanator cu cele cand eram mic….sa ninga linistit iar eu sa ma trezesc in mirosul de brad si cozonaci…As fi vrut sa nu imi stea pe limba atatea nemultumiri..sa nu stiu de nimic,sa ies afara si sa alerg sania pana cad in genunchi…sa nu am nicio obiectie fata de persoanele din jur,SA SIMT SPIRITUL CRACIUNULUI…

Inevitabil,traiesc intr-o lume plina de probleme,pentru care Craciunul nu mai inseamna nimic…si poate ca nu a insemnat niciodata…

Nu am fost mereu asa….am avut si eu candva sentimente mai bune,vise mai marete si liniste sufleteasca…Candva,lumea nu era falsa(sau asa mi se parea in idiotenia mea de copil mic si prost)….Craciunul transforma oamenii in fiinte mai bune…vremurile au apus,iar eu stau….privesc si sper…ATAT POT…


Responses

  1. meriti un premiu pentru vorbele cugetate

  2. bună. te citesc, aşa, ca o mamă, şi încerc să te înţeleg.
    s-ar putea să nu reuşesc, dar să ştii că cineva a încercat. cineva care are un băiat şi ar vrea ca el să fie fericit – şi pentru că are băiat, pe toţi băieţii din univers îi vrea fericiţi. ştiu că sună prea roz în lumea ta pe care o creezi în acestă seară, dar să ştii că un fel de mamă a stat şi s-a gândit la tine.
    spor-t la toate.

    • Multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase🙂.Apreciez foarte mult…


Lasă un răspuns

Categorii

