Postat de: mrkiry | 04/12/2010

Bilant 2010

Pe 2010 m-am intrecut pe mine :-j…Am avut atata bafta de ghinion incat m-am dat cu capul de pereti la fiecare pas inapoi😐 .M-am uitat de fiecare data in oglinda si mi-am spus: Prost!!!Foarte prost!!

Cand am vrut sa par ceva in fata persoanelor cu care interactionez,am dat-o in bara;am pus punct si am luat-o de la capat.Se intampla deseori sa fii acolo,dar sa nu iti dai seama de ceeaa ce trebuie sa faci si mai ales cum.

Mi-am dat seama ca „ambitios” e un cuvant prea mare pentru un om asa mic ca mine.Mult prea multe momente de emotzoi m-au imbolnavit de sadism…Cand totul se prabuseste in jur,nu poti sa te mai numesti „ambitios”,cand stai cu mainile in san si astepti sa ti se intample…Adevarul e ca cele mai multe intamplari nefericite,necazuri si situatii nu depind de noi.

Recunosc ca am avut momente de vanitate in mod deliberat;am meritat asta!

De la o vreme am simtit ca nu mi-e deloc bine si am incercat sa fac ceva in privinta asta…dar cand „totul pare mare atunci cand esti mic”,ti se taie rasuflarea,dar mai ales elanul…e incredibil de dezastruos ce se ascunde uneori in spatele unei mutre partial fericita…Unii dintre noi suntem atat de mici in fata unora,incat nu contam nici  macar ca existenta…e trist…Dar si mai trist este atunci cand vrei,dar nu ai de unde sa incepi,atunci cand vezi,dar nu poti avea,atunci cand iubesti,dar nu ai parte…..

Fetzele pe care altadata ma bucuram sa le intampin cu caldura,acum imi provoaca sila,prietenii pe care odata ii asteptam cu drag,acum s-au dus,gratarele de odinioara ….acum au ramas istorie….timpul ireversibil isi pune amprenta asupra mea,iar trecutul e minunat….a fost odata ca niciodata

Este momentul ca timpul,cel mai aprig dusman, sa isi revendice tributul….De neiertat sunt eu;eu care,atunci cand am avut ocazia,am ezitat…am ezitat sa fiu ceva mai mult,iar acum repercusiunile trebuie sa le suport.

Vestit am ramas pentru glumele mele,pentru bunadispozitie si pentru replicile pompoase…insa in spatele acestora au fost prea multe momente de nemultumire de sine,orgoliu,dependenta…Totusi mi-aduc aminte de mine la 18 ani cu drag si simt cum ma umflu in pene cand retraiesc momentele acelea prin repunerea lor in scena…

Uneori ma simt ca un actor care isi joaca rolul atat de bine,incat pare ca as fi  o parte din personaj….mi-a placut mereu sa fiu actor in viata reala…Nu sunt un fals,nici o replica proasta a vreunui personaj dintr-un roman psihologic,insa uneori imi place sa falsez….falsez ceea ce mi se intampla,pentru a nu cadea in derizoriu….pentru a nu fi „baiatul introvertit” sau „tocilarul suprem”…

Totul a parut de neatins,totul s-a cutremurat in jur…rar au fost momente de fala si mandrie….M-am uitat inapoi si am plans momentele de altadata,dar nu le-am ingropat…Mi-am pus gandurile in ordine,am tras linie si am insumat…concluzia???Imi doresc sa fii ramas la 16-17 ani…

Daca totul s-a schimbat,iar eu nu,e clar ca sunt incompatibil cu vremurile…Poate de aici si toate frustrarile si convingerile ca nu pot….poate ca trebuie sa ma schimb…

Un an prost pentru un om in devenire……timp pierdut pentru un visator……vinovatul sunt  eu …acestea sunt coordonatele care ma caracterizeaza….OM,VISATOR,SUNT EU..deocamdata atat pot,de atat dispun….tanjesc spre mai mult,vreau sa schimb ceva dar nu stiu cum si de unde sa incep….resursele pentru aceasta misiune sunt limitate…speram la ceva mai mult,dar preconizez ca voi ramane doar cu ochii catre stele….doar sperand….:|

Destul de optimist pentru un pesimist,nu???

Probabil sunt nebun….dar daca sunt,de ce caut sa innebunesc pe toata lumea?😕


Responses

  1. mda..tipic tie :’ ‘Destul de optimist pentru un pesimist”.
    stai linistit si viseaza c’est la vie!


Lasă un răspuns

Categorii

