Postat de: mrkiry | 20/09/2010

Drace,cum plm se face???

Bai, deci io nu inteleg pe ce criterii merge  nenea Dumnezeu asta cand desemneaza castigatorii la Superbingo,coca-cola,loto etc.

Deci,drace,cum plm se face??Cum se face ca la concursurile astea castiga tot nenorocitii aia care au??? „Eu nu am castigat niciodata….eu nu am castigat niciodata nimic” :))….foarte tare reclama aia la McDonalds….Aaa!!!Am castigat odata..o minge adidas la coca-cola.Dar surpriza!mingea era gaurita =))..halal noroc!

As intreba eu asa ca un mare idiot ce sunt:cum dreacu fac sa castig si io ceva???Acum multa lume o sa spuna „la munca baa!!!” :))…fratilor,muncesc dar tot mi-ar place sa castig ceva..e satisfactia aia,nu stiu cum sa spun.Nu ca m-as fi nascut obosit si nu pot sa muncesc,sa ma zbat pentru ceea ce imi doresc,dar este totusi o satisfactie sa stii ca ai castigat ceva.Nu cred ca sunt singurul care crede asta…

Exista vreo ecuatie sa atragi norocul de partea ta???exista vreo smecherie ,ceva??😕

Vreau sa castig si iooo!!recunosc!vreau de pomana :D…e incredibil de interesant ca la jocurile astea tot aia boagati castiga si nu aia care chiar au nevoie :-j.Cum se explica asta??

P.S: Am gasit solutia :d : o sa particip la jocurile astea :))


Responses

  1. Trecand peste chestia cu „plm”, adica daca tot ii injuram pe smecheri pe forumul asta, hai sa nu fim ca ei, cred ca ar trebui sa fi mancat ceva cand erai mic, sa joci la aceste jocuri, sa ai deja bani multi (chestia cu paduchele…unde trage..), sa te lipesti cumva de aia care fac aceste concursuri unde pentru un comision modic, te dau pe post ca ai castigat miliarde(ca grosu’ il iau tot ei), etc. Vezi cate variante sunt?
    Hai pune mana si joaca, nu mai lenevii..:)

  2. am castigat de multe ori la jocuri asa k nu ma numar printre nefericiti:d trebuie sa ai si har asta e:p

  3. nooo…io cred ca dzeu se mai uita si dupa fatza omului :-j

  4. eee…tu ai spus-o:x


Lasă un răspuns

Categorii

