Postat de: mrkiry | 07/09/2010

Cata discriminare!!!

Da domnule!!!si eu sunt indignat de faptul ca barbatul e mai ceva decat femeia!!!!M-am saturat de discriminarea asta fata de sexul frumos!!!Adica daca noi suntem barbati,meritam mai mult?Stiu ca sunt un altruist infocat,nu e nevoie sa imi spuneti.Ma gandesc si la fetele care nu au aceleasi drepturi ca si noi.

Intotdeauna au fost diferente intre sexe,intotdeauna s-a facut discriminare.Nu se mai poate!!!


Eu spun STOP discriminarii fata de femei!!!! Sa acceptam bai nene ca si femeile sa poata umbla nestingherite pe strada in pielea goala(topless)!!!

Cine e de acord cu mine???😀


Responses

  1. cum sa nu fii de acord cu asa ceva😀

  2. Eu da, sa umble goale, ce mama dracului! Ca ne-am saturat de atata discriminare :)! Scurt pe doi.


Lasă un răspuns

Categorii

