Postat de: mrkiry | 25/08/2010

Din nou mult prea emotiv…

Isi poate imagina cineva cata indiferenta fata de tot ceea ce ma inconjoara pot sa manifest cateodata?E incredibil de interesant cum cad in delir,in amagire sau extaz.Uneori simt ca totul se prabuseste in jurul meu,ca nimic nu isi mai are rostul.Atunci ma stresez din orice;oare unde este acel „Dumnezeu” despre care vorbeste lumea???nu ma vede??? La inima si caracterul pe care le am,de ce nu ma rasplateste??Nu cer nimic iesit din comun…sunt doar lucruri simple care m-ar face fericit!!! Stiu…unii imi vor spune „fii multumit cu cea ce ai,fii multumit ca nu esti bolnav etc”,dar de ce sa fiu multumit cand aspir la mai mult pentru ca simt ca merit?Nu sunt un om prost,rau sau o companie nedorita,deci crezi tu Dumnezeule ca ai putea sa faci ceva mai mult si pentru mine???

O speranta inca ma mai tine pe picioare:ca va fi mai bine,vezi doamne am toata viata inainte.Simt ca daca as cadea,nu m-as mai putea ridica.

Nu vreau sa par curu’ destept al acesteti comunitati,dar sunt oameni mult mai saraci cu sufletu,cu gandirea decat mine.Daca exista Dumnezeu pentru cei care au tot ceea ce isi doresc,desi sunt mai putin demni de acele lucruri,atunci pentru mine de ce nu ar exista???Poate ca Dumnezeu ma considera ateu,poate ca nu stiu eu sa ma judec indeajuns sau doar ma supraapreciez?

Consider ca sunt cu mult mai presus decat alte personaje,dar degeaba;nu cumva doar eu consider asta?Oare as putea sa fiu mai bun?Merita sa incerc?Poate ca da,totusi nu inteleg ce as mai putea sa fac ca sa rasara soarele si la fereastra mea.

E incredibil cat de deprimat pot fi uneori,insa fascinant ramane faptul ca mi se intampla de prea multe ori sa imi pun intrebari existentiale…Nu vreau sa par ceea ce nu sunt,dar de ce altii nu isi pun aceste intrebari?Oare dramatizez eu prea mult,cer prea mult pe lumea asta???

De ce cei care sunt indiferenti toata viata lor,au parte de ceea ce isi doresc?De ce unii baieti sunt mai baieti ca mine din punctul de vedere al unora??Au ei 4 coaie si yo deloc???

Am inceput sa raman si sa ma inec cu visele,cu amintirile,dezamagirile si sperantele……poate va fi bine…poate ca daca Dumnezeu exista va calcula si umila mea existenta si va considera intr-un final ca merit mai mult….

SPER SA NU SE INTAMPLE ASTA PREA TARZIU….


Lasă un răspuns

Categorii

