Postat de: mrkiry | 11/08/2010

Si eu visez….

Se facea ca eram fericit…aveam totul; cand m-am trezit,stiti deja….era dimineata!!!

-Tu ai vise? ma intreaba cineva cu un ton persiflant…

-Da coaie….am vise…visez in continuare la lucruri simple care m-ar face fericit..nu cer mult de la viata,doar sper….traiesc cu visele ca si ceilalti.Ma trezesc cu un gust amar(nu neaparat dupa ce dorm) si revin la realitate…

Am tangente cu realitatea si sunt destul de optimist pentru un pesimist,inclin sa cred ca o sa fie bine,desi uneori am parte de neplaceri.

E incredibil de interesant cum uneori cad in melancolie.Sunt momente cand mi se intampla in cel mai nepotrivit loc (la volan). Nu sunt un visator incurabil,dar am momente de deplina meditatie asupra unor probleme existentiale.Nu imi doresc sa par interesant,dar ideea e ca am visat si o sa visez in continuare…pt ca in fond,daca omul nu poate ajunge acolo sus,are dreptul macar sa viseze.

Constat ca visez cu ochii deschisi uneori,chiar daca sunt foarte realist.Desi se intampla multe in jurul meu,uneori gasesc puterea sa mai si meditez.E greu sa fii in mijlocul unui amalgam de stari,sentimente si sa traiesti la maxim momentele,fie bune,fie rele.

Imi place sa analizez situatiile,nu sa vorbesc la intamplare.Este adevarat ca uneori pedalez in gol,dar am norocul ca sunt foarte perseverent.

Imi doresc doar sa fiu fericit.Pentru mine, „fericire”este un cuvant atat de complex,incat nu as incerca niciodata sa mi-l explic,doar sa abuzez de aceasta fericire.

Uneori sunt exagerat de realist,iar cei din jur s-au prins de smecherie.M-au invatat ca „sa visezi” este ceva absolut uman.Atunci lasati-ma sa visez in continuare…..treziti-ma doar atunci cand o apuc spre aratura sau bat campii…pana atunci,visati,sperati,aspirati la lucruri mai bune si voi!!!


Lasă un răspuns

Categorii

