Postat de: mrkiry | 12/07/2010

Abstract pentru voi,relevant pentru ea(ea fiind 837476272)

Imi permit sa imi asum macar raspunderea ca merit sa-i atac pe cei care incearca sa ma denigreze,pe cei care ma considera obraznic si pe cei care imi pun bete in roate.

Nu consider ca merit ca cineva sa imi infiga cutitu pe la spate,mai ales cand acel cineva stiam ca odata era ruda cu mine.Daca o astfel de persoana te sapa,atunci de la cine sa astepti ajutor sau macar sa fii lasat sa iti urmezi cursul vietii?

Pentru ce mi-ai face rau daca  binele a fost de partea ta,atata timp cat ti-am fost alaturi?Este adevarat ca varsta si sexul te influenteaza,dar de ce si in cazul nostru?

Probabil  ca as fi meritat mai mult de la tine decat sa „imi faci dezlipeala”.Daca pana acum nu ai simtit,iti spun eu: Ma doare ceea ce mi-ai facut si sunt sigur ca nu te poti schimba!!!

Lasa-ma pe mine…ti-au mai ramas rude,mai ales „El”,pe care il venerezi atat!!! Pe mine si respectul meu ne-ai pierdut!

Deci nu te mai cunosc!!!!! punct si de la capat!


Responses

  1. probleme….rude?prieteni? asa se intampla toti isi urmaresc interesul


Lasă un răspuns

Categorii

