Postat de: mrkiry | 11/07/2010

Si ce daca…

Ca de fiecare data,se intampla la fel…Ca in fiecare an ,pe 12 iulie e ziua mea de nastere si ar trebui sa sarbatoresc.Dar la fel….ca de fiecare data sunt intr-o stare de cadere libera,psihic vorbind.Bilantul e aproape tragic.Din nou singur,cu o tona de probleme  si mai ales dezamagire totala…

Oare de ce ar trebui sa fiu fericit?

-pentru ca a mai trecut 1 an din viata si am inceput sa imbatranesc?

-pentru ca am dat peste noi probleme?

-pentru ca de ziua mea nu simt nimic?e doar o alta zi…prin ochii mei ziua de 12 iulie 2010 e echivalenta cu toate celelalte

-pentru ca am fost dezamagit chiar acum cateva zile?

-pentru ca am intrat in pamant de rusine si mi-am dat seama ca unii oameni te sapa doar pentru ca le esti ruda?

-pentru ca am fost mintit si umilit in ultimul hal si m-am simtit ultima speta?

-pentru ca am fost indiferent atunci cand nu era cazul si nu am abordat situatiile corect?

-pentru ca nu sunt inteles asa cum trebuie si  persoanele care imi devin dragi nu imi inspira incredere?

-pentru ca doar eu stiu sa respect?

-pentru ca nu am stiut sa pretuiesc pe cine trebuia?

-pentru ca am dat dovada de incompetenta in momente inoportune?

-pentru ca mi-am dat seama prea tarziu ce vreau de la ea?

Nu…nu sunt fericit deloc!Nu ma simt bine pe 12 iulie,nu am chef de nimeni si nimic…vreau doar sa dorm,sa reflectez si poate sa plang….sa-mi plang prostia,indiferenta,tot…Ideal ar fi sa raman intr-o stare de melancolie totala…sa nu ma mai trezesc…

Si ce daca e ziua mea?nu eu am inventat-o ,asa ca din partea mea…fuck 12 iulie!!!

Daca bilantul nu este pozitiv,pentru ce m-as bucura?Motive de trait inca mai am,desi lucrurile ce mi s-au intamplat in ultimii 2-3 ani mi-au albit cateva fire de par….Nu accept influentele altora,gen „sinucide-te ba!”….mai am de tinut umbra unor persoane…

Sper sa imi revin curand si sa nu mai scriu astfel de telenovele,mai ales in preajma lui 12 iulie….Poate ajung totusi la sentimente mai bune,iar lumea se va hotari intr-un final sa nu ma mai dezamageasca atat!

Nu v-am varsat totul,pentru ca sunt unele lucruri care sunt atat de complicate ,incat nu pot fi transpuse nici macar pe hartie…

Sa va traiesc si treaba cu iadul ramane valabila:nu ma asteptati deocamdata!!!

Aaaa…..si ce daca….

P.S : sa vedem oare cine n-a uitat ca am imbatranit :d


Lasă un răspuns

Categorii

