Postat de: mrkiry | 29/06/2010

Imi place sa fur….

Cand spun „imi place sa fur”,da…ma gandesc la acea actiune de a lua ceva cuiva fara voia acestuia.Am inceput sa fur de la o varsta frageda.Implineam 14 ani cand am dat prima lovitura.Nu facusem un scop din asta,dar asa a fost sa fie.Am furat prima data si m-am bucurat ca luasem ceea ce o persoana avea mai de pret.Pentru asta trebuia sa fiu inchis,dar nu….fapta nu a fost atat de grava si victima  nu m-a reclamat.Ba din contra :-j.

Se intampla ca de multe ori sa fur fara sa fiu constient,alteori fur cu cea mai mare placere.Bineinteles ca am fost si eu furat….am simtit ca totul se prabuseste,somnul nu mai este ca inainte,iar cafeaua de dimineata e mai dulce decat de obicei.

Atunci cand planuiesc un furt,ma gandesc foarte bine..cercetez terenul,cercetez posibilii concurenti(ca se intampla sa am si adversari).Apoi,cand sunt sigur de reusita,cand nimic nu ma mai poate opri,atac exact cum ataca un tigru o antilopa.Cercetez,trantesc prada la pamant si apoi e numai a mea.Nu e un trofeu.Ceea ce fur, pun la pastrare pana in momentul in care nu imi mai ofera satisfactia dorita.Insa e greu sa te dezlipesti de ceea ce e a altuia.

Sa furi nu e un hobby.E o actiune absolut normala.Fiecare dintre noi fura,fie ca recunoasteti sau nu.Nu va puteti ascunde.Nu e o rusine sa furi.Pe cei care fura eu chiar ii cinstesc.Cine fura primeste de la mine o felicitare!Bravo lor!Nici eu nu as putea rezista fara sa fur!Atunci pentru ce mai traim?

Si de ce nu as fura?Daca stiu sigur ca atunci cand fur,obtin o stare de fericire,implinire sufleteasca,de ce sa stau cu mainile in san?E minunat sa furi…adevarul e  ca de pe urma unui furt poti suferi foarte mult.De cele mai multe ori asta este verdictul:suferinta!

Sunt unul dintre acele persoane care cred cu tarie ca norocul  ti-l faci cu mana ta.Nu poti spune ca unii au noroc la furat,iar tu nu.Daca incerci,nu pierzi nimic.Nu poti stii de unde sare iepurele.

Ce simt ca om atunci cand fur?

Ma simt minunat,implinit si plin de vlaga sau „modjo”.E senzational cum te simti dupa ce ai furat.Iti bate inima…nu stii cum va fii cu piesa furata..poti suferi foarte mult pentru ca ai furat-o,dar merita sa incerci.

Nu fur niciodata din vanitate,din ambitie sau pentru faima.Furatul a devenit pentru mine indispensabil,performanta o ating bineinteles cand imi ating scopul.Sa furi este ceva minunat,simti ca esti om si nu dinozaur,simti ca ai dat lovitura cea mare.Despre furat se pot spune foarte multe.E un subiect atat de vast,incat mi-ar lua zile ca sa il epuizez…Viata mea este furatul!!!!!Ce sa spun mai mult????SUNT UN HOT DE INIMI…:))


Responses

  1. Promit ca atunci cand o sa fi la inchisoare sa vin si sa iti arunc tigari cu prastia peste gard😀

    hotule😛

  2. Noroc ca nu fumez….mare tupeu ai,poate te fur si pe tine😛

    • Sunt bine aparata😀

  3. un post foarte interesant …..

    felicitari!!!!

    :*:*:*:* 😉

  4. super tare :))

  5. ba ejti foarte smecher!!!!!!


Lasă un răspuns

Categorii

