Postat de: mrkiry | 06/05/2010

Cum sa faci un cacatel mai mare…

Pentru ca se pare ca unii dintre noi se cred „lindicu principesei” sau niste G.Calinescu ai blogosferei romanesti, ma simt nevoit sa le atrag atentia:Ba baieti,ce nebuni sunteti….Nu ati ajuns deocamdata la stadiul in care sa cititi mai mult decat sa scrieti,asa ca nu criticati pe marginea unor teme  despre care habar nu aveti….esti cocalar?te las cocalar…nu ma privi pe mine asa cum esti tu,atata timp cat vinzi gogosi vizitatorilor tai!Ideal din partea mea ar fi sa nu dau raspuns unor insulte nesemnificative ale unor oameni complexati de propria gandire..dar cum nu sunt perfect mi-a scapat aceasta sclipire pe cacatul asta de blog,cum spune un „prieten” de-al meu.

Deci…care e problema mea???Pai sa vedem,,,

Un anume „sarac cu mintea”,nu dau nume asa cum nici el nu a dat,se apuca sa imi faca mie morala cum ca scriu despre cocalari cand de fapt eu as fi unul dintre ei si ca sunt manelar…de unde pana unde???.Dar asta nu e singura lui jignire.Mai afirma si faptul ca eu mi-as fi asumat drepturile de autor asupra cuvantului „cocalar”,”pitipoanca” si alte cuvinte d-astea..Alooo????prietene,esti prostanac?Ca sa fii prost,iti trebuie totusi minte,deci nus stiu daca persoana in cauza se incadreaza nici macar in categoria „prosti”.

Cresterea proasta a unor oameni care bat campii pe marginea unor subiecte de mult fumate(drepturile de autor) isi face simtita prezenta si aici….totusi,”cocalar” e inca in voga si imi permit sa scriu despre aceste personaje atata timp cat consider ca nu ma caracterizeaza.

Se pare ca „bloggerul” in cauza,intre ghilimele bineinteles,pentru ca nu am vazut sa aiba vreun comentariu la posturile sale,este un frustrat de faptul ca omu nu are haz…Atata timp cat un subiect este in voga,consider ca este imperios necesar sa il dezbatem…vrei sa fii diferit?ok..nu te tine nimeni,esti liber sa musti de cur alti oameni,dar nu umbla cu cioara vopsita.

Este dreptul fiecaruia sa scrie ce vrea,cand vrea si cum vrea..nu-ti convine?inchide gura si iesi in plm de pe blogul asta!Sa fii prost nu e o lauda,sa fii cocalar iar nu e o lauda,asa ca nu ne impartasi tuturor marea  de penibilitate pe care o ai.Si stai linistit,domnu’ blogger….nu o sa spun nimanui cat de penibil ESTI TU!!!!


Lasă un răspuns

Categorii

