Postat de: mrkiry | 06/04/2010

O stare de spirit…

Ploua…e a treia zi de Paste si ploua..Nu-i port pica lui Dumnezeu pentru ca de Paste ne-a dat sa avem soare,gratar,padure..Post nu am tinut,la biserica nu am fost decat 10 minute,am pacatuit,am injurat,m-am certat cu multa lume…Se spune ca nu e bine…Bilantul e tragic!Acum mi-e dat sa traiesc niste clipe „mohorate”,nu am chef de nimic,iar vremea nu imi e de folos…Ce sa mai astept pentru zilele urmatoare?ploaie,furtuna in viata mea?Nu…sunt al dracu de ambitios si destul de optimist pentru un pesimist ca mine asa ca voi trece cu bine si peste starea asta…Unii m-au tradat,unele m-au parasit,altii m-au fericit,altele m-au indragit…Aveti cu totii loc in viata si inima mea,asa ca va astept oriunde sa va dau un bilet de voie catre gradina nebuniei mele…


Responses

  1. frumos;)


Lasă un răspuns

Categorii

