Postat de: mrkiry | 23/03/2010

Permis ca la romani 2

Cum spuneam si in primul post,legea romana e grea de cap…probele prin care treci sunt o bataie de joc.Ceea ce este si mai dureros este ca dupa ce te chinuiesti sa obtii categoriile C.C+E si D aflii ca le cam ai degeaba.De exemplu,daca am luat D-ul,am voie sa merg cu autobuzul…dar gol :))….Ce nu intelegi omule?Nu pot sa car oameni ca nu am atestat de transport calatori!Atunci de ce mama dracului am mai luat categoria D daca am voie decat sa ma plimb singur cu autobuzul?nu ar fi corect ca atunci cand iei permisu pentru D sa poti sa te angajezi si tu ca sofer?ca in fond pentru asta te chinui…..asta e dovada ca in romania nu poti trai….atestate,fel si fel de taxe,fel si fel de hartii….simt cum deja am inceput sa mor…


Lasă un răspuns

Categorii

