Postat de: mrkiry | 17/03/2010

Permis de conducere ca la romani

E o tampenie cu permisele astea de conducere.Daca inainte scoala de soferi pentru categoriile C,C+E,D costau cu totul 20 de milioane suma s-a ridicat acum la un total de 46 de milioane….deci ca sa devii sofer profesionist trebuie sa platesti numai la scoala 46 de milioane,sa nu mai pun in calcul ca daca nu ai nici macar B-ul ca trebuie sa mai platesti inca 8 milioane.Deci pana la urma soferi profesionisti vor deveni numai cei cu bani?Adica daca un individ mai sarac,doreste sa devina profesionist pentru a se putea angaja sa-si intretina familia,nu poate pentru ca nu dispune de niste nenorocite de 50 de milioane?

Buun…sa spunem ca trecem peste suma asta exorbitanta…ramane alta problema acum.Nu imi dau seama cine a avut ideea ca un individ care doreste sa devina profesionist trebuie sa dea pentru fiecare categorie sala si traseu separat…adica nu sunt aceeleasi reguli pentru camion si camion+remorca?Ma gandesc ca omu’ daca stie sa mearga cu remorca dupa el,e logic sa mearga si fara,nu?Dar ce sa le faci?Sunt altii mai inteligenti ca mine care au impus aceste reguli…E o mare prostie…la C dai chestionar de 26 de intrebari,iar la C+E,chestionar de 11 intrebari….wtf?care e smecheria aici ca nu m-am prins….Aaa!!!si mai e si categoria D…bineinteles,ca „inteligentii nostri” au impus sa se dea sala separat si pentru asta….Eu inteleg ca dc dai pentru o singura categorie din cele 3,ca trebuie sa dai sala…dar daca eu imi depun dosarele pentru toate categoriile,la ce mama dreacului imi foloseste sa dau de 10 ori aceeasi sala?

Ma rog,poate ca sunt aberatii..dar eu consider ca trebuie schimbat tot MAI-ul…sa va fie rusine baieti!!!


Lasă un răspuns

Categorii

