Postat de: mrkiry | 14/03/2010

Englezi manelari…?

Eram prin dreptul pasajului Baneasa,aproape de aeroport…stateam la semafor,cand un grup de oameni dintr-un Mercedes ma face atent cu un claxon si se pune paralel cu mn: „Excuse,me…aeroportul Baneasa?”luat prin surprindere,ca na aveam sa stau de vorba cu niste englezi le spun repede ca sa scap de ei: „Folow me…i’ll show you the way to airport”…In sfarsit…intram in aeroport,englezii imi multumesc si ne vedem fiecare de treaba lui.intru frumos in parcare si merg la sosiri..pe englezi ii pierdusem…nu vazusem incotro o luasera.Ajuns la sosiri,aflu ca avionul pe care il asteptam intarzie 30 de minute.ok..ies afara sa admir uimitoarele aterizari si decolari ale aeronavelor insa deodata ceva imi distrage atentia….Domnul „Florentin”Salam isi facea treaba bagand un live de suna in tot aeroportul…Curios,sunetul auzindu-se din parcare,merg intr-acolo si incremenesc!Englezii mei,imbracati la 4 ace,va jur,la 4 ace dansau pe lalaiala lui Salam…nu-mi venea sa cred….ramasesem stupefiat!In prima faza am crezut ca sunt romani si m-au pacalit la semafor vorbind in engleza…dar nu!erau niste englezi pur-sange.Accent incomfundabil si o engleza impecabila.Am stat si i-am privit din masina 10 minute.Erau fericiti…si nu canta Elton John,ci manelistul Florica Salam….Oare cum a fost posibil???Exista deci straini manelari???sau a fost doar o exceptie?pentru mine ramane o enigma ;))


Responses

  1. Foarte tare😀

  2. tare!
    e ca si cum am dansa noi in tara lor pe muzica lor🙂

    • Pai si daca am dansa noi in tara lor pe muzica lor,crezi tu ca lor li s-ar parea neobisnuit?eu nu cred ;))


Lasă un răspuns

Categorii

