Publicat de: mrkiry | 13/02/2010

Pro sau contra Valentine’s day?

„LOve is in the air,love is in the air”  OK!Am inteles ideea…

Inteleg ca dragostea pluteste si ca uneori devine indispensabila…de aceea probabil ca este necesar serbarea ei o data pe an ca si marile sarbatori.Aici m-am lamurit.

Intrebarea mea e urmatoarea si ataca toti miserupistii de traditie romaneasca:de ce mama dracului trebuie sa imprumutam noi sarbatoarea altora,”Valentine’s „cur,cand noi avem propria sarbatoare a dragostei,Dragobetele?De ce tot romanul trebuie sa fie american?Chiar am ajuns in stadiul in care traditia romaneasca nu mai valoreaza nimic?Ok…Sunt de acord…avem ca model alte popoare..dar cine a zis ca trebuie sa luam la pachet toata sarbatoarea?

Mai nene,suntem o tara plina de traditii,obiceiuri,folclor…de ce sa facem acest import si sa pierdem originile si propriile sarbatori?Ne dorim occidentali,americani?Ar fi cazul sa lucram la planul economic,cultural,social….traditie avem din belsug,prin asta ne diferentiem de celelalte popoare,ORIGINALITATE!!!

Ce cacat ma incalzeste pe mine ca Valentine’s day se sarbatoreste in alte state civilizate?Noi trebuie sa ne pastram propria traditie si nu sa o importam.

Stop Valentine’s day!Dragobetele are prioritate!!!


Răspunsuri

  1. Eu şi iubitul meu le serbăm pe amândouă…numai ca anul ăsta sunt singură. Votez Pro V Day.

  2. este adevarat! traditiile si obiceiurile romanilor sunt uitate cu trecerea timpului. Sunt impotriva Valentine’s day,ar trebui sa ne intoarcem la vechile obiceiuri si traditii si sa le sarbatorim in fiecare an cum se cuvine 🙂

  3. cred ca …cred ca am o revelatie ! …. sa ma pish pe valentine`s day asta si pe tot c include ea… eo.mi vreau traditiile proprii!

    eo`s Pro Ballentine`s day !;)


Lasă un comentariu

Categorii