Postat de: mrkiry | 30/01/2010

Ori e ca p**a,ori e ca p**da?

Mai am o intrebare….una pe care am discutat-o si cu un prieten dar la care nu am gasit niciun raspuns..
Problema se pune astfel:
De ce,fratilor, cand ceva ni se pare aiurea spunem dezamagiti :”e ca p**a..”,iar cand ceva e minunat ne repezim sa afirmam „p**da frate”?
Adica ce se intampla in mintile noastre bolnave?Sa inteleg de aici ca tot ce tine de „estetica uratului” e ca p**a,iar ce tot ce tine de frumos e ca p**da?
Daca ma apuc sa fac o analiza,s-ar putea sa imi vina sa afirm ceva cu adevarat hilar:”Sexul barbatului e mai urat ca cel al femeii :)”…Pai ce,cum dreacu mai vine si asta?De ce unul e mai frumos ca altul?Asta nu inteleg yo,de ce nu se spune fratilor invers?De ce se spune ca femeia e reprezentantul sexului frumos?E clar ca ala care a spus poanta asta,a inventat-o si p-asta cu „e ca p**a sau ca p**da”…
Si e clar ca toti spunem la fel…indiferent de sex,folosim expresia asta ca sa ne dam cu parerea despre ceva..:)
Nu stiu voua cum vi se pare dar intrebarea asta „e p**da” :))


Responses

  1. Take a look: http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM ,so.. eu il stiu de vreo 2 ani, dar e de prin 2006, No offense!

    • foarte tare…auzisem de videoclipu asta de la un prieten.dar abia acum l-am vz😉


Lasă un răspuns

Categorii

