Postat de: mrkiry | 18/01/2010

Nimic interesant…doar ce-am visat aseara

Pleaca!Lasa-ma  acum…ca tine eu mai gasesc,dar tu ca mine niciodata…La fel ca si cealalta…La fel ca si in cealalata poveste a mea…Eu am ramas un inger,iar tu o panarama…

Cine ar mai putea acum sa stearga urmele a ceea ce tu ai facut?Cine ar mai putea sa ridice din nou ceea ce am construit in atata timp?Shi nu…nu te bucura!Scriu doar ca sa vezi istoria a ceea ce a fost si a ceea ce a mai ramas…ceea ce am construit si ceea ce ai daramat!

Am fost amici,iubiti,apropiati,cunostinte…Ce a mai ramas???Doar o poza,multe pareri de rau,dezamagiri,  si „curvo” :(…

Mereu ti-am fost aproape,dar tu…ai maturat cu mn pe jos..

Cine ar putea sa te mai scape de furia pe care acum o am?M-ai umplut de venin,mi-ai deschis ochii…nu sunt ceea ce credeam…in ochii tai,am ajuns sa fiu ceea ce nu vroiam niciodata.Nu eu am ales,tu ai facut-o si acum suferi! :)Suferi de tine!

Spui ca iti pare rau…vrei sa te intorci…dar cine sunt eu?cine am fost si cine sunt?Am fost si raman acelasi,tu esti  si ai fost mereu altfel…ai fost buna,rea,fidela,curva…cum crezi ca ai putea sa te mai intorci acum?Nu…nu te mai vreau in viata mea…si daca te fac sa crezi ca te accept,gandeste-te de doua ori…S-ar putea sa stea altfel lucrurile.Nimic in lume nu mai este cum ar parea…

Crezi ca acum mai poti sa ma impaci?nu…paharul despre care iti vorbeam s-a umplut.Acum o sa dea pe rascoale…S-au acumulat prea multe in jurul nostru,tensiunea e prea mare,atitudinea ta de neinteles si schimbatoare ma face sa ametesc…

Acum,dupa tot ceea ce ai facut incerci sa ma umilesti…ai reusit o seara,insa acum sunt prea puternic ca sa ma mai simt umilit,probabil am devenit imun la ceea ce spui tu…Nu-i asa cum crezi tu…va veni si randul meu!si nu ca „cine rade la urma,rade mai bine”,ci cine sufera la urma,sufera mai mult!Nu e o razbunare,nu e o amenintare.

Momentul in care tot tu o sa vii la mine este aproape si atunci eu nu o sa te mai primesc…Atunci,ai sa regreti ca n-oi mai fi si ca ai ras de tot ce am investit in tine…

Timpul meu e prea pretios acum….Viata e frumoasa si nu vreau sa mai ratez niciun minut din ea pentru cineva ca tine..Esti o persoana demna de mila!

Atat despre tine!Cum ai venit,asa te rog sa pleci…am irosit oricum prea mult spatiu pe server pentru visul urat in care tu esti actorul principal!

Du-te acum unde vrei,marsh din viata mea,marsh in pizda ma-tii de unde ai venit,zdreantzo!!!


Responses

  1. atat!😆 „baga-i carnea in frigider”😆 da’ stiu ca ti-a gresit, nu gluma

  2. Ce dur estiii!!..mi se pare un pic cunoscuta povestea..regasesc anumite caracteristici ale unei persoane aici..oricum,te apreeecieeez mult pentru felul in care scrii..[:x]

  3. Ca sa iti raspund tie shoferitzo,nu cred ca trebuie sa iei articolul ca pe un atac asupra unei persoane…ceea ce am scris se potriveste foarte bine la oricine😉

  4. Se poate potrivi oricui,bineinteles..dar sunt niste chestii pe care le-am recunoscut..poate ma inshel,doar tu stii exact la ce te-ai referit..asa am perceput eu.


Lasă un răspuns

Categorii

