Postat de: mrkiry | 15/12/2009

Am o veste proasta,,,

Am o veste foarte proastă pentru voi: nu am vrut să va spun până acum pentru că ştiu cum sunteti, că o să suferiti, că o să va afecteze mult, dar pentru că sunteti prietenii mei, m-am gândit că e mai bine să aflati de la mine decât de la alţii. Nici eu nu ştiu ce să fac. Să va spun, să nu va spun. În orice caz e foarte grav. Nici mie nu mi-a venit să cred când am aflat. Totuşi, odată şi odată, tot trebuia să aflati adevărul: MOŞ CRĂCIUN NU EXISTA!!!

Acesta este un mesaj foarte vechi pe care l-am primit acum doi ani…era cat pe ce sa crap !Have fun!!!

Craciun fericit tuturor!!!     from   Mr.Kiry



Lasă un răspuns

Categorii

