Postat de: mrkiry | 03/12/2009

Alo?Domnule Basescu?Sunteti penibil!!!

Cu toate ca nu am vrut sa fac propaganda in aceasta campanie electorala,ma vad nevoit sa il anunt pe „domnul” Basescu ca este penibil :)).Intr-o tara in care cica domneste democratia,am voie sa spun,nu?
Ei bine,marinarul,acest „pirat”,apeleaza la cel mai acultat gen de muzica,manele(la „maestrii” Guta,Salam) pentru a face propaganda….pai cum „domnule” Basescu”, asa ati ajuns?sau nu stiu eu bine ca iubiti manelele si ati facut-o doar din placere si nu pentru campania electorala?Nu afirm ca acest „domn” este penibil pentru faptul ca pune manelistii sa-i cante imnuri de venerare,dar intr-o tara in care aceste manele sunt condamnate de multa lume,desi toti asculta(fie ca vor,fie ca nu),presedintele Romaniei sa apeleze la acest gen de campanie?Oare ce denota aceasta alegere?ca manele sunt cele mai ascultate,ori ca Basescu doreste sa fie votat si de noi, acesti inculti,care cica habar nu avem sa legam doua cuvinte?(desi nu cred)..Daca manelele „e inculte”,inseamna ca Basescu e incult,Geoana e cult,eu sunt incult,prietena mea e inculta,toti suntem inculti…deja am deviat de la subiect(am ajuns la cel de a contracara afirmatiile antimanelistilor).
Deci pana la urma,Basescu este sau nu penibil???Spun de acum ca nu votez cu Basescu,m-am plictisit de fata lui,lasa domne’ sa mai fure si Geoana…Faptul ca a apelat la manele,inseamna ca:
1.este in disperare de cauza?
2.este manelist si implicit incult?
3.va obtine mai multe voturi,pentru ca Rromania este o tara de inculti?
4.Autorul abereaza intru totul…:))


Lasă un răspuns

Categorii

