Postat de: mrkiry | 23/11/2009

ALooo?? Columbeanca?Esti o impiedicata!

Azi am fost pe la facultate impreuna cu „un” Andrey sa ne eliberam si noi legitimatiile de aseisti.Pe langa panarama pe care am facut-o ca de obicei,am avut si doua aparitii surprinzatoare.Una,o colega din liceu care nu ne-a bagat in seama(stateam si ne uitam in oglinda de pe peron sa vedem…domne’poate suntem noi prea urati si d-aia nu ne baga in seama),iar cealalta aparitie,da…. „celebra”  Monica Columbeanu.Interesant este faptul ca dupa ce ca am mers pe jos de la 1 Mai pana la Universitate,pac!apare ea…..Mony..frumoasa n-am ce sa zic dar impiedicata.:D:)..Cu ochii in telefon(smecher telefonu,cadou de la Iri),ma acroseaza cu umarul stang.Ridica privirea…beleste niste ochi la mine…..de parca eu eram de vina…din nou m-am uitat intr-o oglinda..Imi cer scuze tot eu si dupa 200 de metri ne dam seama ca era chiar Mony,iar noi nu am facut o poza cu aceasta „mare” vedeta..

Pai ce sa mai faci bai nene poza cu ea?Era imperios necesar sa-mi cer scuze eu?Nu…asta este diferenta dintre pitipoance si oameni cu capul pe umeri…Bine e sa fii asa cum esti!!!!


Lasă un răspuns

Categorii

