Postat de: mrkiry | 31/10/2009

De ce merg barbatii la curve?

Mai acum 2 seri am primit o intrebare tare grea de la o fata dezorientata.Si cum eu reprezentam sexul masculin,mi-am asumat responsabilitatea sa explic,asa cum vad eu,acest bizar:de ce barbatul merg la curve daca are langa el persoana pe care o iubeste si care-i ofera totul?

Nu-mi propun sub nicio forma sa epuizez subiectul de fata,insa aduc cateva consideratii asupra lui.

Psihologia masculina este foarte usor de inteles si am impresia  ca cea feminina este mai greu de „digerat” din punctul nostru de vedere.Totusi,oricat de simpla ar fi psihologia barbatului,tot complicata devine pentru unele femei.Acum stau si ma gandesc:Chiar este asa greu sa va dati seama fetelor ce vor barbatii?Eu,autorul,sunt un pic mai „special”sa zic asa,ca na,eu sunt cel care tasteaza nu..?dar majoritatea barbatilor care au iubite frumoase si care primesc ceea ce vor de la ele au tendinta asta de rebelitate:eu sunt barbatul,eu sunt cocosul,deci eu trebuie sa domin..ceea ce mi se pare in totalitate adevarat,desi nu exista multe cazuri de genul asta.Deja am inceput sa deviez de la subiect…Exista cateva motive fundamentale,dupa parerea mea,din cauza carora barbatii simt nevoia sa evadeze si o sa fiu probabil vulgar:

1.crize de nebunie:barbatul se intalneste cu prietenii,iar unul dintr ei propune sa mearga la curve,iar individul nostru cu siguranta accepta,pentru ca ei formeaza un grup(nu mereu,insa in majoritaatea cazurilor)

2.nevoi extravagante:probabil ca unii barbatii vor sa dea la”cioc”cum imi place mie sa zic

3.monotonia in relatie:barbatul s-a plictisit de ceea ce ii ofera partenera

4.dorinta de nou:barbatul doreste sa incerce si altceva

5.barbatul nu-si mai iubeste partenera ca la inceput

Astea sunt posibilele motive care-mi trec acum prin minte.Tin sa precizez ca nu am fost subiectiv.Asta e adevarul!

Daca pe blogul asta este cineva care simte nevoia sa mai aduca o completare sau sa ma corecteze,il rog sa o faca.Daca nu,sa taca pe vecie!!!Amin!


Lasă un răspuns

Categorii

